Fundación Tripartita

Curs d'Analítica Web


Descripció del curs


L'analítica web és una de les disciplines més demandades del sector online, i és que l'analista digital s'ha establert com un perfil imprescindible per a totes les empreses amb presència a Internet.

Internet és una font de dades molt rellevants per a les empreses. Qualsevol interacció de l'usuari es pot mesurar i, per això, l'analítica web és fonamental per prendre decisions que portaran amb si l'augment d'ingressos.


Objectius del curs:


Aprendre les eines per poder extreure les dades de diferents fonts.

Analitzar en quin estat està la implementació d'aquestes eines per poder fer una anàlisi completa de les dades.

Aprendràs sobre les diferents disciplines de màrqueting en línia (SEO, SEM, Campanyes, Xarxes Socials ...)

Ser capaços d'assenyalar recomanacions i accions per optimitzar l'estratègia en cada un d'ells.

Aprendràs a realitzar anàlisis en els mitjans, en llocs de continguts, en generadors de leads i en ecommerce.

Coneixeràs la web des del disseny i la usabilitat i poder determinar què canviar i on.

Aprendràs a combinar les dades quantitatives amb les dades qualitatives per determinar què ha passat i per què ha pogut passar, crear models i fer prediccions.

Analitzar grans quantitats de dades, el que t'ajudarà a aprofundir en l'anàlisi dels clients i fer anàlisis de cohorts, de productes, de retenció ...

I aprendràs a fer que les dades siguin un actiu més de l'empresa i a prendre decisions basades en aquestes dades, que impacten directament en el negoci.


Temari

  • MÒDUL 1: ANALÍTICA WEB
  • MÒDUL 2: OBJECTIUS I ESTRATÈGIA d'un web
  • MÒDUL 3: GOOGLE ANALYTICS BÀSIC
  • MÒDUL 4: GOOGLE ANALYTICS AVANÇAT
  • MÒDUL 5: ANÀLISI QUALITATIVA
  • MÒDUL 6: CRO
  • MÒDUL 7: TECNOLOGIA I EINES
  • MÒDUL 8: EXCEL PER ANALISTES
  • MÒDUL 9: INTEGRACIÓ DE FONTS
  • MÒDUL 10: DATA MINING
  • MÒDUL 11: ANÀLISI QUANTITATIVA
  • MÒDUL 12: ESTADÍSTICA I ANALÍTICA
  • MÒDUL 13: INTRODUCCIÓ AL LLENGUATGE R
  • MÒDUL 14: CUSTOMER ANALYTICS
  • MÒDUL 15: GOOGLE TAG MANAGER
  • MÒDUL 16: OPTIMITZACIÓ
  • MÒDUL 17: CAMPANYES
  • MÒDUL 18: SEM
  • MÒDUL 19: dashboards
  • MÒDUL 20: API
  • MÒDUL 21: SEO
  • MÒDUL 22: ADOBE: SITE CATALYST I DISCOVER
  • MÒDUL 23: RRSS
  •  

    Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios, personalizar y analizar sus hábitos de navegación y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información acerca de las cookies en el siguiente enlace:Política de Cookies.

    Aceptar Cookies