Animació 3D avançadaIntroducció En el curs s'abordarà l'animació de personatges bípedes per dotar-los de vida. Des estand posis fins moviment complet de l'anatomia corporal del personatge en diferents obstacles per la escena incloent animació facial. Aprendrem a crear equeletos d'animació complexos i imbricar-a malles 3D de personatges. Crearem personatges sencers i els riggearemos per a diferents exercicis d'animació. La teoria i la pràctica sobre FK i IK així com Spine IK, crear esquaix & stretch en personatges, shapekeys i drivers, creació d'UI d'animació i icones d'animació. Audiència El curs intensiu està pensat per actuals artistes 3D i animadors que vulguin aprendre de manera sòlida tot el procediment del pipeline de creació de rigging, skinning i animació de personatges per animació i videojocs. Els coneixements són avançats i es requereix que el alumne conegui els principis d'animació i tingui coneixements bàsics d'animació. En Finalitzar el curs Seràs capaç de planejar i riggear tota mena de personatges. També podràs crear loops d'animació per a videojocs i crear escenes d'animació de personatges amb tot el seu acting en escenes 3D per sèries d'animació. Posseiràs un control del pipeline de creació de personatges per a poder-lo aplicar en qualsevol programa 3D i saber la millor solució per a cada repte. Temari
|