Fundación Tripartita

Microsoft SharePoint, configurar


Sobre aquest Curs

El curs Ensenya de l'ALS estudiants com cal instal·lar, Configura i Administrar SharePoint, aixi com Gestionar i supervisar a els Usuaris i Llocs mitjançant l'Ús de SharePoint 2010.
 
Perfil de l'Audiència

AQUEST curs està dirigit als professionals de TI Que tinença Experiència de Windows Server 2003 o 2008 i a els Administradors estan interessats en aprendre com Administrar SharePoint 2010. El curs también està dirigit 1 temps parcial de l'aplicación d'Administradors (BAA) Que és dediquin a l'Administració de línia de (LOB) -Business en Conjunció con los Empresarials clients interns.
 
En finalitzar al curs
Després de Completar AQUEST curs, a els estudiants seran Capaços de:
  • Preparar i cal instal·lar SharePoint 2010
  • Configura el Servei Fonamental i components lògiques d'una implementació de SharePoint
  • Administrar SharePoint mitjançant la Interfície d'usuari, la línia d'Ordres, i el Windows PowerShell
  • Gestionar el contingut en Llistes i Biblioteques
  • Administrar identitats i autenticació
  • segura de continguts en els llocs de SharePoint
  • Administrar personalitzacions a una implementació de SharePoint
  • Configura SharePoint serveis i aplicacions
  • Configura labelAtCourseCompletion SharePoint característiques de xarxes socials
  • Gestionar recerca de SharePoint
  • Configura granges, servidors, aplicacions de serveis i aplicacions web
  • Instal·lar, actualitzar, configurar i operar una granja de SharePoint
  • Configura una alta disponibilitat i capacitat de recuperació
  • Monitor de rendiment i optimitzar SharePoint

 


 

Curs Esquema

    Mòdul 1: Presentació de SharePoint 2010

La objectiu d'aquest mòdul és capacitar els estudiants per preparar i instal·lar el primer servidor en un SharePoint 2010 camp.

Lliçons

  • Avaluar les característiques de SharePoint 2010
  • Prepareu-vos per SharePoint 2010
  • Instal·lar SharePoint 2010
  • Instal·lació avançada de SharePoint 2010

laboratori: Instal·lació de SharePoint 2010

  •   Exercici 1:   Crear comptes d'Active Directory per SharePoint
  •   Exercici 2:   Instal·lar SharePoint Server Requisits previs
  •   Exercici 3:   Instal·lar SharePoint Server
  •   Exercici 4:   Executar l'Auxiliar de configuració dels Productes del SharePoint
  •   Exercici 5: Configuració de la granja amb l'Auxiliar per a la configuració del conjunt
  •   Exercici 6 (opcional): Instal·lar un paquet d'idioma
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • Descriu la relació entre SharePoint, Active Directory i SQL Server
  • Crear els comptes i els permisos necessaris per instal·lar SharePoint
  • Identificar el paper de l'instal·lador de requisits previs
  • Instal·lar el primer servidor d'una granja de SharePoint

    Mòdul 2: Creació d'un SharePoint 2010 Intranet

La objectiu d'aquest mòdul és capacitar els alumnes per a configurar i administrar els components fonamentals d'una granja de SharePoint, incloent la seva configuració, estructura lògica, l'usuari s'enfronta característiques, i subjacent motor.

Lliçons

  • Realitzar la configuració inicial Granja
  • Configura l'estructura lògica de SharePoint
  • Descobrir l'aplicació web de SharePoint i Arquitectura Física

Lab: Creació d'una Intranet SharePoint 2010

  • Exercici 1:   Crear una aplicació web
  • Exercici 2:   Crear una col·lecció de llocs
  • Exercici 3:   Crear una col·lecció de llocs en una base de dades de contingut Nova
  • Descriure l'estructura d'alt nivell, components i funcionament de la comunitat
  • Realitzar la configuració d'una granja de SharePoint mitjançant l'Auxiliar per a la configuració del conjunt
  • Comprendre la topologia lògica d'aplicacions web de SharePoint, col·leccions de llocs i llocs
  • Experiència de SharePoint de cara a l'usuari funcionalitat
  • Crear una aplicació web
  • Crear una col·lecció de llocs
  • Configura rutes d'accés administrades
  • Crear   una base de dades de contingut

    Mòdul 3: Administrar i Automatització SharePoint

La objectiu d'aquest mòdul és que els estudiants puguin aplicar tota la gamma d'opcions per a l'administració i SharePoint automatització: Administració central, STSADM i Windows PowerShell . El mòdul també introdueix els estudiants en els registres, que s'esmenten en diversos mòduls posteriors i es detallen en el mòdul 14.

Lliçons

  • Configura Administració central
  • Gestiona SharePoint des de la línia d'ordres
  • Automatitzar SharePoint Operacions amb Windows PowerShell

Laboratori: Automatitzar SharePoint amb el Windows PowerShell

  • Exercici 1:   Afegir funcionalitat de SharePoint per a Windows PowerShell
  • Exercici 2:   Delegació de la capacitat per utilitzar el Windows PowerShell per administrar SharePoint
  • Exercici 3:   Informe de Web i la col·lecció de llocs Propietats
  • Exercici 4:   Crear col·leccions de llocs mitjançant el Windows PowerShell
  • Exercici 5:   Crear i actualitzar els elements

Laboratori: Administrar SharePoint amb Stsadm

  • Exercici 1: Executar ordres Stsadm
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • Publicar Microsoft.SharePoint.dll a 64 bits del Windows PowerShell.
  • Crear una seqüència d'ordres de Windows PowerShell enumerar Webs
  • Crear   un script del Windows PowerShell per crear un lloc de SharePoint
  • Crear   un script del Windows PowerShell per crear / actualitzar un listitem
  • Automatitzar tasques comunes amb SharePoint Stsadm

    Mòdul 4: Configuració de contingut Administració

La objectiu d'aquest mòdul és capacitar els alumnes per gestionar continguts (llistes, biblioteques, objectes i documents)

Lliçons

  • optimitzar l'emmagatzematge de contingut i accés
  • Gestiona lloc tipus de contingut i columnes de lloc
  • Configura el servei de metadades administrats

Lab: Configuració de la llista de limitació i remot de blobs d'emmagatzematge

  • Exercici 1:   Configura llista de limitació
  • Exercici 2:   Habilitar FileStream i aprovisionament del magatzem de dades de RBS
  • Exercici 3:   Instal·lar RBS en tots els servidors del SharePoint Web i d'aplicacions
  • Exercici 4:   Configura el llindar de la gota Mida de RBS

Taller: configuració de Metadades administrats

  • Exercici 1:   Configuració i implementació de Metadades administrats
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • Configura llista de consultes Llindars
  • Configuració remota Bloc d'emmagatzematge en una base de dades de contingut
  • Configura RBS
  • migrar cap i des RBS

    Mòdul 5: Configuració de l'autenticació

L'objectiu d'aquest mòdul és capacitar els estudiants per administrar l'autenticació per a aplicacions web de SharePoint.

Lliçons

  •   Proveïdors d'autenticació clàssica de SharePoint;
  • autenticació federada

Lab: Configuració de l'autenticació personalitzat

  • Exercici 1:   Crear la base de dades ASP.NET Membership
  • Exercici 2:   Crear una aplicacions web que utilitza autenticació basada en la reivindicació

pràctic: Configuració d'emmagatzematge segur

  • Exercici 1:   Crear comptes d'usuari per a l'accés a dades externes
  • Exercici 2:   Configuració d'assegurances Serveis de botiga
  • Exercici 3:   Configura l'emmagatzematge segur Comptes desateses
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • Crear un magatzem d'autenticació personalitzat mitjançant ASP.NET
  • Establir el mètode d'autenticació predeterminat d'una aplicació web de SharePoint per utilitzar un proveïdor personalitzat
  • Entendre com configurar el servei d'emmagatzematge segur
  • Configuració d'una aplicació per utilitzar el servei d'emmagatzematge segur

    Mòdul 6: Assegurant Contingut

La objectiu d'aquest mòdul és capacitar els alumnes per gestionar la seguretat de contingut de SharePoint dins d'un web aplicació.

Lliçons

  • Gestiona usuaris i grups de SharePoint
  • Implementar funcions de SharePoint i assignacions de funcions
  • SharePoint segur i Auditoria de continguts

Lab: Configuració de la seguretat per SharePoint Contingut

  • Exercici 1:   Gestió de Grups de SharePoint
  • Exercici 2:   Creació de nivells de permisos personalitzats
  • Exercici 3:   La gestió de llistes i listitem herència de permisos
  • Exercici 4:   Crear un Web Application Policy
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • Afegeix usuaris
  • Activa sol·licituds d'accés
  • DetailPagesContentText grups predeterminats Configura SharePoint
  • L'experiència de la seguretat de la interfície retallat
  • Crear grups
  • Crea nivells de permisos personalitzats
  • Explore l'herència de permisos
  • Assignació de funcions a objectes assegurables

    Mòdul 7: Administrar SharePoint Les personalitzacions

La objectiu d'aquest mòdul és capacitar els alumnes per gestionar les personalitzacions a la SharePoint medi ambient.

Lliçons

  • Personalització de SharePoint
  • desplegar i gestionar Característiques i Solucions
  • Configura espai aïllat Solucions

Laboratori: Característiques administrar i Solucions

  • Exercici 1:   Característiques que administren
  • Exercici 2:   L'administració de solucions

laboratori: L'administració de solucions d'espai aïllat

  • Exercici 1:   L'administració de solucions d'espai aïllat
  • Exercici 2:   La modificació d'un recinte de seguretat Solucions Treballs del temporitzador
  • Exercici 3:   Configuració de la caixa de sorra Punts

Laboratori: Administrar el panell del programador

  • Configura el panell del programador
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • DetailPagesContentText descriure i administrar SharePoint característiques
  • DetailPagesContentText descriure i gestionar solucions de SharePoint (granja)
  • Descriure les solucions d'espai aïllat
  • funció dels treballs del temporitzador solució d'espai aïllat Descriure
  • Configura DetailPagesContentText punts de recurs solució de caixa de sorra
  • Comprendre el panell del programador
  • Comprendre com habilitar i desactivar el panell del programador

    Mòdul 8: Configurar i protegir SharePoint Services i Aplicacions

La objectiu d'aquest mòdul és capacitar els alumnes per a gestionar el servei de SharePoint en el seu conjunt, així com els serveis individuals i servei < span class = ""> DetailPagesContentText aplicacions.

Lliçons

  • Assegurar el SharePoint Enterprise Service
  • assegurances i aïllar les aplicacions web
  • Configura aplicacions de servei

laboratori: Administrar SharePoint Services

  • Exercici 1: Administrar SharePoint Services
  • Exercici 2: Administrar els serveis de Windows SharePoint

Taller: configuració de seguretat de les aplicacions

  • Exercici 1: Configuració d'aplicacions web i del grup d'aplicacions de seguretat
  • Exercici 2: Configura SSL Seguretat (opcional)

laboratori: Gestiona les aplicacions de servei

  • Exercici 1: Explorar les aplicacions de serveis
  • Exercici 2: Crear una aplicació de servei
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • Descriure   i configurar els serveis de SharePoint
  • Descriure   i configurar els serveis de SharePoint de Windows
  • Entendre els requisits de SharePoint i SQL Permisos
  • Comprendre Grups d'aplicacions i requisits Identitats
  • Implementar seguretat SSL
  • DetailPagesContentText Busqui i organitzi aplicacions de servei
  • Instal·lar una nova aplicació de servei

    Mòdul 9: Implementació de la productivitat del servei

La objectiu d'aquest mòdul és capacitar els alumnes per configurar aplicacions de servei específic .

Lliçons

  • Implementar Serveis de connectivitat empresarial
  • Implementar Serveis d'Excel
  • Implementar PerformancePoint Services
  • implementar serveis de InfoPath
  • Implementar Serveis de Visio
  • Implementar serveis d'accés
  • Implementar Office Web Apps

Laboratori: Implementar Office Web Apps

  • Exercici 1:   Instal·lació i configuració d'Office Web Apps
  • Exercici 2:   Configura i provar el Web Apps d'Office   en una biblioteca de documents
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • DetailPagesContentText descriuen característiques d'Office Web Apps
  • Instal·lar Office Web Apps

    Mòdul 10: Perfils d'usuaris i xarxes socials

L'objectiu d'aquest mòdul és capacitar els alumnes per gestionar els perfils d'usuari, Els meus llocs i contingut social

Lliçons

  • Configura perfils d'usuari
  • Característiques Implementar SharePoint 2010 Xarxes socials

Laboratori: Laboratori 10A: Configuració de perfils d'usuari

  • Exercici 1: Creació d'una aplicació de servei
  • Exercici 2: Configuració de perfils d'usuari
  • Exercici 3: Connexió de BDC a SharePoint perfils
  • Exercici 4: Administració de Forefront Identity Manager

Lab: Configuració de Els meus llocs

  • Exercici 1:   Configuració de Els meus llocs
  • Exercici 2:   La creació d'un meu lloc
  • Exercici 2:   L'actualització d'un perfil d'usuari
  • Exercici 3:   Els col·legues que administren
  • Exercici 4:   Configuració dels documents personals i compartides
  • Exercici 5:   Creació d'un bloc La meva pàgina personal
  • Exercici 6:   Els meus administrar etiquetes i notes
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • DetailPagesContentText Configura perfils d'usuari (Active Directory)
  • DetailPagesContentText Configura connexions d'importació
  • Configura les propietats de perfil
  • Explora Forefront Identitat
  • Configura Els meus llocs
  • Administrar un meu lloc

    Mòdul 11: Administració i configuració de SharePoint Cerca

La objectiu d'aquest mòdul és capacitar els alumnes per configurar SharePoint Cerca.

Lliçons

  • Configura cerca
  • Refinar la cerca

Lab: Configura cerca

  • Exercici 1: Crear i configurar un origen de contingut
  • Exercici 2: Configura opcions de cerca
  • Exercici 3: Afegir i configurar un àmbit de recerca

Laboratori: Refinar la cerca

  • Exercici 1: Configura Rellevància
  • Exercici 2: Crear paraules clau i resultats més probables
  • Exercici 3: Configura un tesaurus
  • Exercici 4: Configurar les paraules de farciment
Després de completar aquest mòdul, els estudiants seran capaços de:
  • DetailPagesContentText Creació i configuració de fonts de contingut
  • DetailPagesContentText modificar la configuració de recerca per defecte
  • DetailPagesContentText Creació i configuració dels àmbits de recerca
  • Tweak algoritmes de rellevància
  • Crear paraula clau & amp; millors apostes
  • Crear i actualitzar arxius de tesaurus

    Módulo 12: Instalación y actualización a SharePoint 2010

El objetivo de este módulo es que los estudiantes puedan instalar y actualizar a SharePoint 2010 en una variedad de escenarios, y para mantener SharePoint 2010-hasta al día.

Lecciones

  • Instalar servidores de SharePoint y Granjas
  • Actualizar a SharePoint 2010
  • supervisar y solucionar problemas de instalación y actualización
  • Actualización de SharePoint

Laboratorio: Implementación Avanzada SharePoint 2010 Instalaciones

  • Ejercicio 1:   Crear una granja de varios servidores
  • Ejercicio 2:   Configurar funciones de SharePoint Server
  • Ejercicio 3:   Instalar paquetes de idioma

Laboratorio: Secuencias de comandos de un SharePoint 2010 Instalar

  • Ejercicio 1:   Creación de un script de instalación de SharePoint 2010
  • Ejercicio 2:   Configuración de SharePoint 2010 a través de secuencias de comandos
  • Ejercicio 3:   Creación de una secuencia de SharePoint 2010 Servicio Aplicaciones

Laboratorio: Implementación de SharePoint 2007 los requisitos de actualización

  • Ejercicio 1:   La desfragmentación de bases de datos de contenido
  • Ejercicio 2:   La migración de bases de datos de contenido entre
  • Ejercicio 3:   Truncar y copia de seguridad de bases de datos de contenido
  • Ejercicio 4:   La instalación de la actualización acumulativa (oct 2009)
  • Ejercicio 5:   Analizando la actualización

Laboratorio: La actualización de SharePoint 2007 a SharePoint 2010

  • Ejercicio 1:   La actualización de SharePoint binarios
  • Ejercicio 2:   Implementar una base de datos adjunta
  • Ejercicio 3:   La implementación de una actualización visual
Después de completar este módulo, los estudiantes serán capaces de:
  • Crear una granja de varios servidores
  • funciones de servidor Configurar
  • Instalar un paquete de idioma
  • Instalación de SharePoint 2007 Service Pack 2
  • Instalar la actualización acumulativa (oct 2009)
  • Realizar una actualización de base de datos adjunta
  • Realizar una actualización visual

    Módulo 13: Implementación de negocios Continuidad

La objetivo de este módulo es capacitar a los alumnos para configurar la continuidad del negocio para SharePoint

Lecciones

  • Lección 1: configurar la alta disponibilidad
  • Lección 2: Copia de seguridad y restauración de SharePoint

Laboratorio: Implementar una estrategia de copia de seguridad

  • Ejercicio 1: Implementar un respaldo de administración central Estrategia
  • Ejercicio 2: Implementar una copia de seguridad de Windows PowerShell Estrategia

Laboratorio: Implementar una estrategia de restauración

  • Ejercicio 1: Implementar una administración central Restore   Estrategia
  • Ejercicio 2: Realizar una restauración parcial
Después de completar este módulo, los estudiantes serán capaces de:
  • Comprender las opciones de copia de seguridad
  • Uso de Administración central para realizar copias de seguridad de su comunidad
  • Uso de Windows PowerShell para realizar copias de seguridad de su comunidad
  • Restaurar la granja de servidores de SharePoint desde una copia de seguridad
  • Comprender las técnicas de restauración parcial

    Módulo 14: Control y Optimización de SharePoint Rendimiento

La objetivo de este módulo es capacitar a los estudiantes para supervisar el rendimiento de SharePoint, la salud, y su uso, y para identificar y remediar el rendimiento y la salud problemas.

Lecciones

  • Monitor de rendimiento
  • SharePoint analizador de mantenimiento
  • Los informes de uso y análisis web
  • supervisar y optimizar el rendimiento de SharePoint

Lab: Configurar registro de diagnóstico

  • Ejercicio 1: Configurar el registro de diagnóstico

Laboratorio: Administrar los registros con el Visor de ULS

  • solucionar errores de correlación

laboratorio: Salud Reglas Analyzer Configurar

  • Configurar estado Reglas del Analizador

Lab: Crear informes con la base de datos de SharePoint registro

  • Ejercicio 1: Configuración de la base de datos de registro
  • Ejercicio 2: escribir informes con la base de datos de registro
Después de completar este módulo, los estudiantes serán capaces de:
  • Configuración del registro de diagnóstico
  • Comprender los niveles de registro
  • Habilitar evento de estrangulamiento
  • DetailPagesContentText límites de tamaño de conjunto de archivos de registro
  • Comprender la estructura del archivo de registro ULS
  • Comprender cuándo utilizar el Visor de ULS
  • Explora analizador de mantenimiento de SharePoint
  • DetailPagesContentText entender las reglas del analizador de mantenimiento
  • Identificar y los cuellos de botella de rendimiento del sistema de monitor
 

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios, personalizar y analizar sus hábitos de navegación y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información acerca de las cookies en el siguiente enlace:Política de Cookies.

Aceptar Cookies